Het nieuwe e-Procurement platform (inhouse)
Voor wie
De inhouse opleiding kan zowel ingericht worden voor openbare aankopers, administraties als ondernemingen die wensen deel te nemen aan openbare aanbestedingen.
Waarom
Vanaf september 2023 zal het nieuwe e-Procurement platform het huidige platform vervangen. Dit betekent dat publicaties na die datum niet meer kunnen worden aangemaakt op het oude platform. In deze training leert u hoe u als gebruiker de overstap van het oude naar het nieuwe platform kunt maken.
De FOD BoSa raadt aan om te controleren of uw organisatie een supergebruiker heeft, ook wel bekend als de ‘organisatiebeheerder’ in het nieuwe platform. Het is ook belangrijk om uw organisatiegegevens te controleren, zoals uw telefoonnummer en KBO-nummer, en om geen groepsmail te gebruiken. Bovendien is het raadzaam om offertes op te slaan in uw eigen omgeving op het huidige platform, omdat de volgende elementen niet worden gemigreerd naar het nieuwe platform: accounts die niet correct zijn geregistreerd, ondernemers-accounts en offertes op het oude platform.
Praktische informatie
- Voorwaarden: min. 5 max. 15 inschrijvingen per sessie
- Voorkennis: vertrouwd zijn met informaticatoepassingen, basiskennis overheidsopdrachten
- Prijs: offerte op maat van de klant
- Locatie: inhouse
- Benodigdheden: als deelnemer voorzie je zelf een laptop, je elektronische identiteitskaart en PIN-code en een kaartlezer. We informeren je vooraf over de software die je moet installeren